Tuesday, February 20, 2018

Pelangi untuk Ara..my emo reading


Saat hati goyah dengan rasa sedih, serius membaca novel itu sangat lah disaster. Dan sesungguhnya aku sendiri pun tak tahu kenapa mood hati sangat swing lately. Forever alone sangat gamaknya. huewwww.

Since semalam memang glenyar pi sambung baca novel Pelangi Untuk Ara, here some words yang tertaip dekat twitter. Owhh ni belum habiskan lagi laa.. Kerja oii cari penyakit nak berjaga ke pagi semata nak habiskan novel tu. Hahaha.

Ara,
Punya Huzair yang pinjamkan bahu untuk air mata, pinjamkan telinga untuk setiap keluh kesah, adakan masa untuk seorang Ara. Kesetiaan persahabatan.

Ara,
Ada seorang Dee yang sentiasa memberi semangat, nasihat dan juga menarik kearah kebaikan dengan cara yang halus. Seorang Dee yang tidak pernah menghukum mahupun judgemental. Kesetiaan persahabatan.

Ara,
Miliki seorang Eiyad yang sangat mengambil berat as a-brother-from-another-FaMa, care with love, strict but in a good way. Love-hate-relationship.

Pelangi Untuk Ara,
Ara boleh luahkan tangisan without try to hold it like me (for sure laa kan) with doing a bungee jumping, ditemani seorang sahabat yang worth to keep. A friends that know how to cherish you.

And
Pelangi untuk Fatihah?
Allah gerakkan hati Awak untuk view my story, that exactly akan buatkan saya tersenyum serta merta setiap kali saya gloomy. Terima kasih. InsyaAllah akan ada jalur pelangi onwards dari segala sudut untuk aku di hari-II mendatang. Amin

......

Disaster right?
Mane nak jumpa seorang Huzair untuk teman pergi bungee jumping ni? Huzair yang nak dengar segala mak nenek yang terpendam? Huzair yang tak kisah dah tak ketawa bila nak menangis? Hurmmm.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...